onsdag den 22. februar 2012

WHAT TO DO?! - Sandra


Som overskriften siger: what to do?! - og der mener jeg selvfølgelig mht. mit hår :-) Som der kan ses på billedet (jeg undskylder kvaliteten) så er mit hår bare skulderlangt og min helt naturlige hårfarve, og farven er jeg ved at være lidt træt af. Lever blandet med noget lidt mørkere. Mhh ;-)

Selve længden er jo også lidt kedelig. Men for ca. et år siden fik jeg klippet page, og dette er så resultatet på, at jeg gerne vil have det langt igen. Eller hvertfald længere :-)

Min veninde som er ved at uddanne sig som frisør har spurgt om jeg ikke vil stå model til hendes endelige prøve. Ved ikke helt om jeg tør, da det indebærer klip og helfarvning + striber. Det er hvertfald noget som der skal tænkes over. Det kan også være at jeg helt dropper at stå hårmodel og så bare får det farvet mørkere, som jeg havde da jeg gik på efterskole. Når jeg engang tager springet og får gjort noget ved det, lægger jeg et billede op :-)

Fortsat god ferie til jer som er så heldige at have det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar