torsdag den 23. februar 2012

PENGE PÅ KONTOEN! - Ida-Marie


Har lige solgt min ipad som jeg fik i 18-års gave i april sidste år. Jeg synes ellers den var ret fed, men fik den simpelthen ikke brugt ret meget... derfor har jeg lige solgt den. Det er jo ret fedt bare sådan lige at stå med nogle tusind i hånden. Da det var gaven fra mine forældre synes jeg det vil være lidt mærkeligt bare at bruge penge op lige så langsomt på en masse småting.. derfor overvejer jeg lige nu om jeg skal investere i en lækker læder taske eller et ur. Ved bare heller ikke om jeg synes at det er lidt vildt at bruge en hel masse penge på en taske eller et ur, når jeg bare er 18. På den anden side kan man sige, at det er nu jeg har muligheden.. hvad ville i gøre??

Ovenover ses en Yvonne Kone taske, som kan købes her til 3600,- Uret er fra Tissot, som jeg tidligere har vist - det kan købes her til 2660,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar