onsdag den 18. januar 2012

HAIRCUT - Ida-Marie

BEFORE
AFTER

Så var jeg langt om længe et smut forbi frisøren... tror næsten det er et år siden sidst. Har snart flere uger gået og overvejet at blive klippet, men jeg var bare ikke så meget for at skulle af med mit lange hår. Det var dog blevet meget slidt, så nu skulle det være... og hvis først man tager til frisøren, er det altså for dyrt hvis man bare lige skal have klippet spidser... Selvom det stadig ser lidt langt ud på billedet, er der altså røget et godt stykke af, og jeg er meget tilfreds med resultatet. 

Jeg blev klippet hos m&m hairstyle af Maria. Hun er en rigtig sød og meget dygtig frisør, som også er god til at komme med gode forslag til en. Hun sankkede bl.a. om at det kunne være pænt til mig, hvis jeg fik farvet mit hår en tand brunere. Jeg synes egentlig det er en meget fed ide, da jeg lige nu har udgroninger fra de lysereflekser jeg fik lavet for meget lang tid tiden - så det vil jeg lige overveje :)
Hvis ikke I ved, hvor i skal klippes næste gang kan jeg virkelig anbefale, at blive klippet af Maria. Det er også rigtig nemt, at bestille  tid, da det kan gøres på nettet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar