lørdag den 17. marts 2012

OPDATERING - Sandra

Hej bloggen :-)

Lige et "hej" herfra. Det er et stykke tid siden både Ida og jeg har blogget, så tænkte at jeg lige ville komme med en lille up-date på det hele.

Lige nu fylder et engelsk essay i mit liv, og jeg skal sådan set bare have det færdigt! Det skal afleveres i morgen aften! I sidste weekend holdt vi fødselsdag i lejligheden. Både min kæreste og jeg. Og gæt hvad jeg var så heldig at få i gave.... Den lille orange Kähler vase! :-D
I morgen skal vi igen holde fødselsdag, denne gang for min familie. De kommer til aftensmad, så det skal nok blive hyggeligt!

I næste uge (natten til d. 22) rejser jeg til Irland med min klasse. Vi skal nemlig på studietur! :-D Det betyder, at der nok ikke kommer så meget blogging fra min side af, men vil selvfølgelig lave en opdatering om turen, når jeg er vendt hjem igen! :-)

Jeg håber, at jer der læser med derude har en fantastisk weekend, og har det fortsat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar