søndag den 18. marts 2012

MY FIRST HOMEMADE DRESS- Ida-Marie

Som overskriften antyder har jeg i dag syet min første kjole... faktisk startede jeg med at lave den ligesom min kusiner har gjort, og som jeg skrev om i et tidligere indlæg. Synes bare det blev lidt bred i det.. så tænkte at jeg ville eksperimentere lidt... Synes faktisk resultatet er blevet ret godt, trods det er første gang.. Jeg har helt fået blod på tanden, og synes det kunne være sjovt at udvikle mine evner lidt, og prøve mig frem med noget andet... Denne kjole har trods alt kun kostet mig omkring 80kr. Hvad synes i om den??

4 kommentarer:

  1. Wow! Den blev virkelig flot. Imponerende :)

    SvarSlet
  2. Dejligt I synes om den.. og godt at se, at der også er drenge der kigger med.. Anders :)

    SvarSlet
  3. Jamen jeg læser jo alt! Tjekker flere gange dagligt!!!!!!!!!!! ;)

    SvarSlet