onsdag den 1. februar 2012

TRYK PÅ T-SHIRT - Ida-Marie

I lagde nok mærke til denne t-shirt jeg havde på i forrige indlæg. Som jeg tidligere har skrevet ville jeg lave et print på en t-shirt og det er altså resulteret i denne. Jeg synes faktisk den er blevet meget fin, selvom trykket ikke er blevet så tydeligt som jeg havde ønsket det. Jeg købte noget der kaldes "t-shirt transfor", som er beregnet til lyse trøjer. Og den her trøje er åbenbart ikke lys nok. Jeg skal helt sikkert finde mig nogle andre tryk, som også kunne være fede... I T-shirt transfor "pakken" er der 5 A4 ark, som koster 110kr. og kan købes her. Det er rigtig nemt at lave, da instruktionen står på pakken. Det handler bare om at man finder et fedt print, printe det ud og styge det på t-shirten.
Er sikker på at jeg snart får lavet en ny trøje med tryk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar