søndag den 5. februar 2012

HVOR BLEV WEEKENDEN AF?! - Sandra

God aften kære læsere! Som i måske har lagt mærke til, har jeg ikke bloggen helt vildt meget den sidste uges tid. Jeg har simpelthen ikke haft tid. Har så meget jeg skal nå, så jeg ikke engang har tid til at få sendt øreringe til min søde roomie eller til dem fra klassen.. Ville ønske at der var 30 timer på et døgn!

Nå men som overskriften lyder, så synes jeg, at weekenden er gået ALT for hurtigt!
Fredag aften blev brugt på gymprix på gymnasiet, og min lørdag aften stod på julefrokost med mit arbejde. Begge ting var ganske hyggelige, men det har resulteret i, at min weekend bare er fløjet af sted. Så her sidder jeg nu, søndag aften klokken kvart i otte, helt alene i lejligheden med en dansk litterær artikel som skal være færdig i morgen aften.. Det er bare ikke det, som jeg har lyst til at lave en søndag aften.

Men udover det, så glæder jeg mig over, at vi nu er gået ind i måneden med vinterferie. :-) Der er bare lige en SRO som skal skrives først.

Hvis i har lyst til lidt dejligt søndagsmusik, så tjek dette link. Det er Nabiha med "Never Played The Bass." Jeg er helt vild med musikken i omkvædet. Den gør en dårlig aften bedre!

Nyd de sidste 4 timer af jeres weekend. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar