onsdag den 29. februar 2012

FØDSELSDAGSØNSKE - Sandra

Efter at jeg er flyttet hjemmefra er jeg begyndt at tænke en del mere over indretningsstil og diverse "pynte-ting" eller hvad man kalder det. Jeg har for nylig opdaget det såkaldte mærke "Kähler" og jeg er helt vild med mærket! Deres vaser i forskellige størrelser og farver samt deres lysestager især. Da jeg har fødselsdag sidst i marts tænkte jeg, at det var det perfekte tidspunkt til at ønske sig Kähler i!

Herunder kommer et par billeder af mine favoritter:
Denne vase er petroleumsblå og rigtig flot! Denne vase i samme størrelse og farve ønsker jeg mig!

 Disse lysestager er også enormt fede synes jeg, og perfekt til min vindueskarm ;-)

Disse fine små vaser kan jeg også rigtig godt lide! Især farvekombinationen af dem! Ville ønske at min lejlighed indholdt disse vaser!

I hvert fald håber jeg, at jeg får bare lidt af det til min fødselsdag! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar