søndag den 8. januar 2012

GIV DIT VÆRELSE ET PERSONLIGT PRÆG - Ida-Marie


Wallstick som hænger på ydersiden af døren til mit værelse.
Telefonen er en gammel en, som vidst stadig virker.. synes den er rigtig fin! :)


Postkort fra London

Hjemmelavet sengebord af stablede modemagasiner - billede collage sort/hvid


Træbogstaver som Sandra snakkede om... fik dem i julegave af min lillebror, som havde sparet 50kr. sammen, så han kunne købe en gave til mig... sødt! ;)





Er helt vild med sådanne små sølvæsker - denne her har jeg købt i Dubai
En lidt sjov ting, som jeg en gang fik i fødselsdagsgave... det er m&m's der er i, og de kommer ud ved at dreje på kuglen forneden.

Efter Sandra den anden dag skrev et indlæg med inspiration til lejlighed og værelse, fik jeg lyst til at vise jer lidt af mit værelse... For udover, at jeg går meget op i hvordan jeg ser ud, kan jeg også rigtig godt lide bolig design. Jeg vil gerne have, at mit værelse er pænt, men samtidig hyggeligt og personligt. Jeg har derfor givet mit eget værelse et personligt præg med bl.a. små fine nipsting, postkort på væggene, og wallstickers. 

Håber det kan inspirere lidt :)

4 kommentarer:

  1. super fede detaljer!

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  2. mange tak.. fedt at du synes om dem :)

    SvarSlet
  3. Kommer du ikke til Odense og ordner mit værelse????? :D

    SvarSlet