torsdag den 12. januar 2012

NYE SMYKKER - Ida-Marie




Normalt går jeg ikke så meget i butikken Glitter, men skulle finde en lille gave til en tysk pige, som jeg har bo hos i 2 uger, så jeg tænkte at jeg kunne finde noget der... Det kunne jeg også... især til mig selv ;)
Der var mange smykker der var meget nedsat.. Selvom jeg egentlig bare skulle finde en gave, så endte det altså lige med både et par øreringe og et armbånd til mig selv. Men jeg kom dog kun af med 20kr. for disse to ting, så det kunne jeg ikke stå for. Synes faktisk ikke at smykkerne ligner det Glitter typisk laver.. det kunne sagtens have været dyrere..

Lige for tiden er jeg også ret glad for sølv smykker... gerne lidt store og især øreringe, så de begge dele passer til samlingen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar