mandag den 16. januar 2012

LÆKRE STØVLER! - Ida-Marie



I sidste uge fik jeg dette par støvler med posten. Min mor skyldte mig lidt penge, så gik på nettet og fik bestilt støvlerne her og et par bukser.. bukserne får I at se en anden dag :)
Støvlerne er oprindeligt ridestøvler og er købt hos Horsehouse. Jeg synes ikke det gør noget at det egentlig ridestøvler, da de ligner de støvler man kan købe i så mange andre butikker... det bedste af det hele er, at de kun kostede 275kr. og stadig er af ægte læder. Portoen er på 70kr... min kusine ville dog også have et par, så jeg betalte kun halvdelen af portoen. Støvlerne er lidt stive i det, men de skal nok bare gåes til.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jeg har også lige købt et par fra Horze - jeg synes de er lækre selvom det er ridestøvler ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret!! - jeg har også selv kigget på dem fra Horze og de er også bare rigtig fine! :)
      - Ida-Marie

      Slet